Prihlásenie zákazníka

Návrhy

Ako zistím, či mám dostatočne kvalitné fotografie ?

Fotografie s dostatočným rozlíšením spravíte s fotoaparátom, ktorý má rozlíšenie aspoň 4 megapixely. O kvalite fotografií Vás počas práce v dizajnére informuje systém malou ikonkou v rohu fotografie. V prípade foto obrazov môže nastať situácia, že program informuje, že fotografia má nízke rozlíšenie . Táto informácia sa zobrazuje na základe prepočítania pre tlačovú kvalitu 300 DPI - čo kvalita zbytočne vysoká pre obraz, ktorý je umiestený na stene s veľkou pohľadovou vzdialenosťou . Treba si uvedmiť, že pri vytváraní výrezov z fotografií bude mať výsledný výrez menšie rozlíšenie ako pôvodná fotografia.

Kde mám uložený návrh ?

Návrh Vašeho produktu nájdete po prihlásení do zákazníckeho účtu.

Po prihlásení je potrebné na ľavej strane zvoliť poslednú položku "Moje návrhy"

Následne sú zobrazené návrhy rozdelené do 3 skupín:

- Uložené návrhy
- Návrhy v nákupnom košíku
- Objednané návrhy

Uložené návrhy a návrhy v nákupnom košíku je možné vymazať, upraviť alebo vytvoriť ich kópiu. Objednané návrhy nie je možné vymazať ani upraviť, iba vytvoriť ich kópiu .

Platby

Ako viem uhradiť objednávku ?

Objednávky je možné uhradiť priamo počas nákupného procesu. Akceptované su všetky typy platobných kariet, platba prostredníctvom internet bankingu, PayPal a BitCoin .

Prečo sa nedá uhradiť objednávka na dobierku ?

Všetky ponúkané produkty sú vyrábané pre konkrétneho zákazníka. To znamená, že pokiaľ sa tovar z nejakého dôvodu vráti ( napríklad neprebraná zásielka, falošná objednávka, atď. ) , nie je ho možné zaradiť na opätovný predaj, ako je to u klasického tovaru internetového predaja.

Počas platobného procesu neprebehla moja úhrada, čo mám robiť ?

Pokiaľ počas platby neprebehla úspešne platba ( napríklad z dôvodu neplatnej/zamietnutej platobnej karty, ), je možné uhradiť platbu k danej objednávke po aj neskoršie z užívateľského účtu. Po prihlásení prosím zvoľte v ľavom stĺpci "Moje objednávky" a zvoľte objednávku, ktorú si želáte uhradiť. Následne v ľavom rohu prejdite na tlačítko platobnej karty ( vedľa červeného výkričníka ) a preveďte platbu.O úspešne prevedenej platbe budete informovaný oznámením a správou .

Zľavy

Poskytujete množstevné zľavy ?

Pre poskytnutie množstevných zľiav nás prosím kontaktujte prostredníctvom kontaktného formulára.

Vlastním zľavový kupón, ako sa dá použiť ?

Kupón na zľavu môžete využiť pri nákupe na www.albumo.sk tak, že ho vložíte do poľa "Uplatniť zľavový kód" v nákupnom košíku . Následne po odoslaní je zľava zobrazená v pravom stĺpci "Zhrnutie objednávky" a taktiež v druhom kroku nákupného procesu ( "pokladňa" ) .

Objednávanie

Je možné objednávku stornovať ?

Vzhľadom na to, že produkty sú vyrábané podľa osobitých požiadaviek zákazníka ( z fotografií ) , nie je možné objednávku stornovať ani vrátiť ako klasický tovar . Táto výnimka je udelená v § 7 , ods. 6 ,písmeno c Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov . Objednávka je automaticky spracovávaná systémom ihneď po prijatí a nie je v nej možné robiť akékoľvek úpravy .

Koľko trvá výroba ?

Doba výroby foto produktov je priemerne 5 pracovných dní. V určitých obdobiach ( predvianočné, po sviatkoch, ... ) sa môže doba výroby predĺžiť na 10 pracovných dní .

Doručovanie

Viem si tovar vyzdvihnúť osobne ?

Áno, tovar je možné vyzdvihnúť osobne v Nitre, na Štefánikovej triede 71 .

Koľko trvá doručenie kuriérom ?

Doručenie trvá zväčša 1 pracovný deň . Doručenie sa môže predĺžiť, pokiaľ sa jedná o predvianočné pobdobie.

Ako bude vyzerať moja fotokniha v skutočnosti ?

Všetky foto produkty sú zobrazované v editore návrhov tak, ako budú presne vyrobené. Pri fotoknihách je potrebné počítať s identifikačným štítkom s čiarovým kódom ( 47 x 18 mm ), ktorý sa nachádza na zadnej strane obálky v ľavom dolnom rohu. Pri kalendároch sa tento identifikačný štítok nachádza na prvej strane ( titulnej ) kalendára, v ľavom hornom rohu ( pod špirálovou väzbou . )

Reklamácie

Ako postupovať v prípade reklamácie ?

V prípade, ak si želáte reklamovať dodaný produkt, je ho potrebné zaslať na adresu sídla spoločnosti: ALBUMO, s.r.o., Štefánikova trieda 79, 949 01 Nitra. V prípade, ak bola zásielka poškodená pri preprave, je možné produkt vopred nafotiť a zaslať emailom nafotené zábery poškodenia. V tomto prípade sa može vybavenie reklamácie urýchliť. Pri preberaní je potrebné spísať s kuriérom formár pre poškodenie zásielky.